Kızım 14 aylık. Daha yürümüyor. Emekleme ustası. Bide duvarlardan koltuklardan tutunarak yürüyor. Şimdide koltuklara tırmanmaya başladı. İnmesini öğrettim iniyor sorun yok. Ama koltuğa çıkıp kenarında emekliyor. Emeklerden yuvarlanıcak diye korkuyorum. Engellemek de istemiyorum ama diken üstündeyim. Nasıl bi önlem önerirsiniz