Merhaba öncelikle stresten ve kafaya taktıklarından uzaklaşmanı öneririm sütüm yok bebeğim aç kalıyor ne yesem süt yapmıyor gibi düşünürsen zaten azalır. Sütüne ve kendine güven 🙏🏻 Bende ilk zamanlar kafama takıyordum ama gerçekten faydasını gördüm bol su, düzenli uyku ve düzenli beslenme. Ben kendimden örnek vereyim soğan, irmik helvası, bulgur bunlar bana güzel süt yaptı bide bebeğin daha yenidoğan o yüzden 2 saatte bir emzirmeye çalış gece süt miktarımızın en yüksek olduğu saatler gece mutlaka uyandırıp emzir sütün olsada olmasada bebek memeyi alıyorsa düzenli yap bence. Ben ek olarak anne çayı içiyorum doktor bana humana çay vermişti ama o anneye sadece kilo yapıyor bana kontrolsüz süt üretimi yaptı sonrasında mastit oldum çok zor geçti sonra bıraktım şu an instagramda bi emzirme danışmanının kendi hazırladığı doğal bir bitki çayı var onu içiyorum ve çok faydasını gördüm şeker içermiyor 👌🏻 Normalde ayda 500-600 gr alan bebeğim 1 ayda 1.230 gr aldı çok şükür ama dediğim gibi sadece bu çayı içipte süt gelmesini beklemek doğru değil bunun yanında kuruyemiş işte hurma kayısı incir vs bunları bolca tüketmek su, uyku, beslenme ve strese de dikkat etmeyi doğru buluyorum baktın hiç olmuyor bi emzirme danışmanından destek al bence :) çok karışık ve uzun yazdım sanırım ama sadece öneri :) sütümüz var çünkü pes etmemek lazım