Gokturkbey Sarılık değerimiz 14 çıktı doktor sık sık emzirme ve mama takviyesi yap dedi. 18 olursa yatırırım diyor. Başka önerisi olan varsa sevinirim
_YanakReisinAnnesii Gokturkbey az az sık sık beslemek en güzeli, bizde 16 yla yatış yaptık 1 gece , sarılığın tamamen bittiğini duyana kadar 2 saatte 60 cc beslemem gerekiyorsa saat başı 30 cc besledim 15 günlükken tamamen geçmişti
Melekk3 Gokturkbey sarılık yüzünden 1 hafta kuvez kapısı bekledim 😟 ama bizim ki anne bebek kan uyuşmazlığından hızla 16 yükselmişti 1gunde . Siz sağlıcakla yarın alırsınız inşallah 😊
Elinasil Bizim de öyleydi mama verdim bol bol çiş yaptıkça atıcak zaten 5 günde normale döndü. Anlarsın zaten çocuk kara sarı gibi oluyo yüğz filan ve sürekli uyuyo. Sarılık geçmeye başladıkça da rengi beyaza dönüyo ve rahat uyanıo
_YanakReisinAnnesii Gokturkbey o ışık baya iyi geliyor düşüyor değeri endişe etmeyin , bebeğinizi aldıktan sonra az az sık sık beslemeye özen gösterin 🙏
Gokturkbey _YanakReisinAnnesii _YanakReisinAnnesii dün öğlenden beri ışık altında sabah kan alcaklar değerler düşük gelirse çıkacağız. Bayağı haraketlendi çok şükür ve gayrette iyi besleniyor öncesine göre
AnnaKarenina_ Gokturkbey merak etmeyin bir günde düşüyor değeri bizimkide 17 ile yattı 8 ile çıktı 🙏🏻