Biruykusever Kızlar sezeryandan sonra akşam sol bacağıma ağrı kesici yapıldı 25 gün oldu kas ağrısı gibi yürüyüp oturunca acıyor ayağımı katlayınca falan rahat oturamıyorum geçmedi hala başına gelen var mı ?
[silindi] Biruykusever benim ağrı kesici iğneler sağ kalçamdan yapıldı bazen bacak bacak üstüne atınca kasılıyor sadece
Feyza0806 Biruykusever aynısını ben yaşadım yani tahmini soylersem her bünye bir deil ama benim 2. Ayımda tam olarak geçmişti hatta bende hiç geçmicek sandım doktora falan gitcektim ama geçiyo