dunyaylabenimaramda 11.5 aylık, parmak şıklatır gibi yapıyor ellerini. Bunda bir şey yok tabii ama sürekli yapıyor bunu. El inceleme aşaması bitmedi mi bunların 😕gel gel bay bay veya alkış yapmayıp sadece onu yapması garibime gitti