Colahusu geçmiş olsun ve gözünüz aydın ☺️ eczaneden su geçirmez bant aldık onu takıp girdim. İki defa böyle duş aldım ama doktor direkt duş alabilirsin demişti yine de tedbirli olmak istedim ben de senin gibi 😅sonra normal bantsız aldım . sürekli kuru tutman lazım nemli kalırsa iltihap kapabilir Allah korusun. Dikişinin üzerine sürekli peçete koyabilirsin sık sık peçeteyi değiştir tabi. 15 gün sonra peçete koymadım ben terlediğim için dikişin başları iltihaplanmaya başladı ilk günkü gibi acı veriyor iltihap çok zor. Sonra yine peçete koydum başka hiçbi şey yapmadım ertesi güne geçti. Kuru olacak uzun bi süre yani. Sağlıkla büyüt bebeğini inşallah 💕