Dün sünnet oldu oğlum çok agladı sonra sakinleri bugun yatarken kaka yapmış büyük bez başlıyorum 2 gündür yapmadığı için kakasını doldurmuş o arada kahvaltı yapıyordum doktor karton bardak koyun demedi değmiş kakası baya ağladı temizledim peçeteye krem sürdüm enfeksiyon kaparım çok üzülüyorum kaptırdım enfeksiyon diye yaşayan varmı