Liv_3434 Merhaba arkadaşlar 15 aylık kızım yoğun bir şekilde pişik oldu hametan , sudocrem kullanmadım geçmedi kanamaya başladı geceleri uyumuyor başına böyle bir şey gelen var mı nasıl geçirdiniz pişigi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Demirac19 Liv_3434 ay kıyamam dişten dolayı mı acaba 😫 benim oğlumda bu aralar çok pişik oluyor poposunu hep yıkıyorum ıslak mendil kullanmamaya çalışıyorum. Saf gül suyu, sarı kantaron yağı ve penaten pişik kremi kullanıyorum
Sapsikanne Liv_3434 ben doktora fotoğraf atmıştım fucicort fucidin dönüşümlü sür demişti geçti hemen ama bunlar kortizonlu antibiyotikli kremler doktora sormadan kullanılmaz
Asyameva29 Liv_3434 cnm eczne krem hazırlıyor özel git hazırlar bir surmede faydasni görürsn çok şükür