Kızım 6 aylık. Uykuya öyle zor dalıyor ki. Her uyutma seansımız ağlamalar eşliğinde. Desteksiz uyutmayı falan geçtim, destekle uyutacağım ömrümün sonuna kadar yeter ki bir kere ağlamadan uyusun 🤷🏼♀️
Kucakta uyurdu, ayakta sallıyoruz artık büyüdüğü icin kucakta zor oluyor. Velhasıl nasıl uyuduğu da önemli değil, her koşulda ağlayarak uyuyor. Bebek arabasında, arabanın oto koltuğunda, kucakta, ayakta. Sakinleştirici müzik, dualı ninni, uyku arkadaşı hiçbiri fayda etmiyor. Uyanıklık süresini de uzun tutmuyorum. Onu takip ediyorum, gözlerini ovuşturmaya başlayınca ve hafif gözleri kızarınca anlıyorum uykusunun geldiğini. Aç mi desem, besliyorum önden ama yine ağlıyor.
Kızlar böyle uykuya zor dalan bebeklerinize ne yapıyorsunuz? Ben kendimi o anlarda çok çaresiz hissediyorum.