Elifinci17 yani Kolaya kacmak için mama vereyim demiyorum ki ben, azıcık dişler vs çıkıyor iştah tamamen kapandı. Normalde yediği günlük öğünlerini bile yemiyor artık. Biberonla soğuk şeyler içmeyi sevmiyor,içse zaten veririm fakat biberonla uyuyor. Onceden de meme de uyurdu. E ben de son çare mamaya başvuruyorum. 💁🏻♀