Mrv_cnl ilk hafta serbest oluyorlar oyun oynuyorlar. İkinci hafta artık düzen, kurallar başlıyor sonradan kreşi istememe durumunu bu şekilde açıklamıştı öğretmeni bize. Biz alışma sıkıntısı yaşamadık çok severek gidiyor ama sınıfta vardı alışamayan çocuklar onlar da şimdi güle oynaya geliyorlar bizim okul eylülde açıldı