Kızlar bizim rapor 3 eylülde çıkmıştı 9 kutu olarak ama 4 dozdan yazmış doktor ben 5 ölçekten veriyorum bazen gecede veriyorum 8 aylık bebeğim 4 dozla doyar mı yani bazen canı istemez yemez o ayrı.Eczaneyi aradım son kutu mamamızdayız önceden siparşle getiriyolar getirsinler diye 8 kasımdan önce raporlu olarak alamazsınız dedi.Böyle bişey başına gelen var mı sağlık bakanlığını aradım talep oluşturdular ama ne zaman dönerler ve işe yarar mı kim bilir.Raporsuz şekilde eczanede 430du en son fiyatıda napsam bilmiyorum☹️