GULCE02 OptimusPrime çok teşekkür ederim sorduğunuz için çok şükür iyiyiz arada sallanıyoruz korlularımız hala devam ediyor yinede halimize Şükürler olsun 😥
OptimusPrime GULCE02 Siz sevdikleriniz iyi olsun geri kalan her şey tekrar olur düzelir 🙏🏻çok şükür sorduğum annelerden iyi haberlerini aldım.
OptimusPrime GULCE02 Sizdende öyle. Aynı dehirde değiliz belki sokakta yan yana tesadüfen denk gelsek birbirimizi tanımayacak kadar yabancıyız. Ama tüm kalbimle de tanıyorum. Sanki herkes canım. 🙏🏻 Bundan sonra hayatınız çok daha güzel anılarla dolsun.