Kızlar bebeğim bir ayı geçti kabız doktorumuzun tavsiyesi üzerine çok huzursuz olduğunda fitil ile yaptırıyoruz toplamda 4kez falan verdik hem mama veriyoruz hem de emziriyorum fakat mamayı çok az veriyorum günde 2-3 ölçek sadece, aptamil comformil kullanıyorum.kabızlığı için öneriniz var mı nasıl geçer fitil vermek istemiyorum ne yapabilirim