Gizemty2105 maalesef canım biz bir oturuyorduk bebeğim 2 aylık oldu evleri ayırdık o derece bunaldım su an altlı üstlü oturuyoruz kurtulmuş sayılmam ama en azından bebeğim ağlayınca odama dalan bi kaynanam yok çok şükür ara ara gelir gider bebek uyuyunca çıkar evine sanki ben ne halta yatıyorsam mesaj atıyor bebek uyanıksa gelim bazen uyuyor diyorum cagırmıyorum 😂kaltak uyuz oluyorum ona Susuzluktan ölse bir damla su vermem az aramı bozmadı kocamla