baloglusss Alpingoo 1 senedir kullanıyordum eşim bulamamış duru granül almış kokusuna bayıldım onu kullanıyorum şimdi
utkummm baloglusss erimeme sorunu yasadiniz mi dalan kullaniyorum dogdugundan beri ama iki sydir erimiyo ilk 4 ay gayet memnundum Dalanda sizdede boyle bi sey oldu mu
Cylnmiray baloglusss ay evet ya benim daha yeni bu pakette başıma geldi Duru’nun . 2 yıldır kullanıyorum ama bu paketin yarisindan sonra hiç erimedi. Neden olabilir ki 🤷♀️
baloglusss Cylnmiray hiç bilmiyorum ya az koymayı deneyin ya da benim gibi sıvı deterjanla dönüşümlü kullanın
baloglusss utkummm bebek kıyafet olduğu için zaten çok kirlenmiyor lekeli şeyleri ayrıca leke çıkarıcıya basıyorum daha az koymayı deneyin
utkummm baloglusss hep yarim olcek katiyodum ztn de bende leke cikartici kullaniyorum da yaz gumu olunca terliyo ondan guzel yikanmiypsa diye dusunduruyo neyse idare etcem artik bi paket daha vardi bide🤦♀️