[silindi] evet kızım pişik olmuştu açtık ona baktı baş çevresi kilo her yerini detaylı inceledi pipisinde yapışıklılık var mı vs en çokta bilgili yönünü beğendim yaklaşımı da güzel ama gelişme takibini sağlık ocağı da yaptığı için 6. aydan sonra gitmedim. Siz kan alamadılar derken kim alamadı