Eylül 25 veya 27sinde adet olmaliydim ama olmadim hala ve kan vermistim hepsi negatif bugün kadın doğuma geldim sol yumurtalikta 4 cm kist var dedi kan tahlili tekrar yaptı hamileliğe de bakilacak galiba yine sonuçlar çıkmadı bekliyorum . Başına gelen var mı?