Dunyams 1 aylık bebeğim meme emerken ıkınıyor ağlıyor memeyi bırakıyor geri veriyorum 2 kere cekıyor yine ağlıyor domates gıbı kızarıyor sonra yatırıyorum aç bu sefer elını yalıyor nedenini bilen varmı acaba yazarsanız sevinirim
_anne_ Dunyams Gazı var bu yüzden öyle yapıyor doktorunuza danışın ve gaz damlası kullanın bizde 2 aylığız aynı sorun devam ediyor
Esra-ozsusam4 Dunyams maalesef gaz.. 4 ay sürer en azından. Masajla veya gax damlalarıyla rahtlatmya calışın. Birde kontrollu olarak yüz üstü ana dizlerinn üstünde yatırırsanz daha rahat uyuyorlar karnına yastık koyabilrsnz
Mrymboz Benim kızım da 1 ay 13 günlük gazi var ben ne yaptıysam 1 aydan belli geçmedi resmen 1 ay bana 1 ömür oldu 😥 ve bu gaz 3.ayın sonuna doğru geciyor