Oğlumun 5 aylik olmasına 1 hafta var normalde çok sakin olmasada pek ağlamayan duran Bi bebekti mesela son 2 buçuk aydır 8 de Uyur sabah 5 buçukta uyanır mama yer ve 7 7 buxuk gibi tekrar uyanırdı hiç ama hiç değişmedi şu 4 ay atağından mi karma Aşıdan mi neyse artık o kadar gergin o kadar aksi ki anlatamam sinirlenip morarana kadar kendini kasması mi dersiniz gunduzleri 20 dk dan fazla uyumamasimi dersiniz geceleri alakasız saatlerde ağlayarak uyanmakmi dersiniz. Bütün aksilikleri Bütün gerginlikler üst üste geliyor tek başımayım bide Bütün gün Napacagimi şaşırıyorum benden de sıkılıp kendini kucagimdan atıyor.artik çok uzule üzüle vicdan yapa yapa biraz havası değişsin artık diye televizyon izletmeye başladım maalesefki ha tabi 15 dkdan fazla birakmiyorm önünde biraz havası değişince hemen kucaklayıp götürüyorum o odadan ki zaten onuda keyfi gelince izliyor direk kitlenmiyor tv yede keyfi gelirse..nolur biri bisey desin yaşayan var mı bu bir süreç mi geçecek mi nasıl basedebilirimm ha bu arada meme dende vazgeçer gibi bu sıralar. Çok nadir aşırı uykusu varsa alıyor yada keyfi yerinde ve mutluysa o sinirli anlarda memeye yaklaşınca bile kıyamet kopuyor… napicam bilmiyorum