Doktor önerisiyle damlaya başladık geceleri uykuya geçişi 2 saati buluyor diye uykuya geçişte sorun yaşamadık ama çok sık uyanıyor 4 gün oldu başlayalı. Dişte geliyor olabilir azı dişleri ama tam anlayamadım bu durumu yaşayan var mı 🥹 bebeğim 1 yaşında bu arada