minikkiz_ Kullanan bilen var mı? Birde hangi ay da kullanılmaya başlanıyor bu bardak ben 6. Ay ek gıda dönemi için almak istiyorum birşey ama bunla başlanır mı bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz
Atahaninannesipnr minikkiz_ canım geçen ebebekte kasa arkasında vardı aldım ama damlatio bide ucu sert bence yeni başlayan için uygun değil pazar günü gittim avent aldım gayet güzel ucu yumuşak bence avent ten şaşma 179 TL normalde %20 indirim vardı 140 aldim
Elizkilic Açıkçası küçük su biberonla aldım onu kullanıyorum zaten 7 aylık daha yeni yeni suyu tam içmeye başladı ama mecbur para verip aldım onu kullanmaya başlarım ama sizin imkanınız varsa damlatmayan başka biseye bakın