Gizemlina26 Kızlar doktor d vitamini eksik buldu ve bunun yarını bir çay kaşığı ile vermemizi söyledi sonra üç hafta hiç bişey yok sonra tekrar kendi d vitaminine devam dedi kullanan var mı ?