Aslanbuse23 14 günlük bebeğim var az önce kontrolden geldik 1 haftada yanlız 140 gr almış ebe çok az dedi hem kendi sütümü hemde mama veriyorum takviye olarak ama yaramamış demekki aptamil kulanıyorum ama başka bir mamaya geçeyim diyorum önerileriniz varmı ?
umutlu_anne Aslanbuse23 canım bence sen kendi sütünün üstüne daha fazla düş boşver mamayı sen emzirdikce o daha fazla olacak ve anne sütünün yaramadığı bebek de yok zaten en iyisi elinden geldikçe mama verme bende meme ucu çöküklugu vardı ne yaptık ettik bebek tutamadı mecbur mamaya geçtik çok şükür bebeğime yaradı kilosu fln da tam ama keşke anne sütü verebilseydm hem mama çok da maliyetli bu arada ben normal Bebelac kullanıyorum
Elizkilic Ben hipp combiotik kullanıyorum bebeğime çok yaşamıştır bir ay da 6 cm boy attı 1.100 gr da almıştı
Ecemilay Benim bebeğimde 14 günlük bebelac gold kullanıyorum ebe kontrolde kilo alımı gayet güzel dedi bebeği doyuruyor hemde çok abartılı gazı olmuyor