Nisakus25 Selam kızlar 7 aylık olucaz diş çıkarma dönemindeyiz fazla emmek istemiyor 2 gündür idrarı az ve kokulu sizce napmalıyım su vererek düzelir mi?
Balkokum Nisakus25 idrar yolu enfeksiyonu olabilir ben dut kürü vermiştim geçmezse doktora gösterebilirsiniz bide bol su
66arasim Nisakus25 Ya koku benim bebeğimde de var 4,5 aylık hiç akilma gelmedi böyle şeyler enfeksiyon olabilir mi cisi normal az değil ama kokulu dediğiniz gibi nasıl bı koyuluktan bahsediyorsunuz sarimsimi
Balkokum Nisakus25 göz kararı kuru dut koyup su eklemiştim kaynattıktan sonra ılıyınca içiriyordum bende içiyordum bebeğe de içiriyordum
ByzIpk27 Balkokum faydası oldu mu. Benim bebeğim 2 aylıkta ben içsem anne sütünden ona fayda eder mi acaba bilginiz var mı
Sedefoznur ByzIpk27 bende aynı sorunu yaşadım hatta biz yeni yeni toparlandık doktora götürmende fayda var Allah korusun ilerlediğinde böbreklere kadar sıçrıyor idrarın az olmasının sebebi işediğinde yanma olmasıymış kesik kesik yapıyorlar
ByzIpk27 Sedefoznur enfeksiyondan dolayı sol böbrek kanalında genişleme var zaten maalesef iğne olduk 1 gafta boyunca dün bitti 3 gün ara verip tekrar tahlil yaptırcaz bakalım umarım geçmiştir
BebekC İdrar yolu enfeksiyonu olabilir. İhmal etmeden doktora götürmenizi tavsiye ederim. Antibiyotik almadığı sürece düzelecek bir şey değil.