[silindi] Nehirinannesi1 reflüsü vardır emzirdikten sonra uzun süre omzunda tut hemen yatırma bir de reflü yatakları var çok faydasını gördüm ben sütün çok geliyor da olabilir daha doyma ne bilmedikleri için içtikçe içiyorlar fazlasını kusuyordur
Nehirinannesi1 [silindi] fazla gelse kustuktan sonra tekrar emmek istemez diye düşünüyorum. Dün akşamdan beri Emzirirken ayaklarını aşağıya doğru uzatıyorum kafa yukarıda kalıyor öyle emziriyorum ve sanki böyle kusmuyor
[silindi] Nehirinannesi1 canım bebeğin minicik sürekli emmek istiyordur emzir boşver ama doktora da sor sürekli kustuğunu