Mernur bu dert bende de var 😏 ama bi türlü aşamadık sanki şakaklarında b tıkanıklık var ama gecmiyor gorumcem o serumları deneme yoksa hep kullanmak zorunda kalırsn demişti ve oylede. Oldu gecmıyor hıc ve yaparken de hep cok aglıyor bende yapabldgm kadar yapıyorum ama gecmıyor tabıkı hırıltılı hep bebegım