Kizlar 1 hafta sonra bebeğim 5 aylık olucak ilk zamanlar hep kustugu için park beşikte reflu yatağını koyup yatırdım ama artık içinde rahat edemiyor sanırım bende reflu yatağını kaldırdım park besigin içine o ölçülerde yatak almıştım onu koydum ama sanki çok yukarıda oldu aşağı indirsem o da cok aşağı da çok emmeye kalkıyor gece al koy çok zor olur öyle de bi sıkıntı olur mu ?