kalbimegem ben de bir dahaki sefere ona gitmeyi düşünüyorum bizimki saatler sonra cevap verirdi ki öyle nadirdir sorumuz ve sadece boy kilo gibi genel giderdik 1 kere grip için gittik bi de işte o dediğim acil durumdan(ki bakmadı) yani şimdiye kadar öylesine para vermiş olduk işimiz düşünce fos çıktı takipli hastası olmasak neyse dicem her ay düzenli kontrole gidiyoruz sonuçta herşeyi geçtim sadece bakıp yönlendirmesini ya da beklememizi söylemesini istedim çünkü bi önceki gidişimizde (gece acile gittik) dr boşuna beklemeyin devlete götürün demişti bunda da öyle bişey varsa zaman kaybetmeyeyim dedim 1.30 saat bekledim ve devam ederken eve gittiğini öğrendim
Hasta sadece paraymış insanlık yokmuş bunu gördüm