Ezoli35 2 gündür öksürük Le başlayan burunları tıkalı, ve gözleri kırmızı sulu akıyor kızlar doktorumuz üşütmüş dedi ama ilaç vermedi serum fizyolojik dedi sizler nasıl atlattınız yaşayanlar acaba?üstüne bende oldum nasıl yapcaz bilmiyorum
Deletedmom277 Ezoli35 vermeyin sakın tövbe 3 aylık bebeğe öyle şeyler verilmemeli. Bol bol emzirin ya da mama içiyorsa mama içsin. Serum fizyolojik kullanım atlatır
mavisinannesi17 Ezoli35 ben bir çay kaşığı verdim bi zararı olmadı bi bardak demedim ne bu tepki çözemedim zaten😁siz bilirsiniz çocuk sizin çocuğunuz