Merhaba hanımlar doktor kimyasal yada dış gebelik değerlerin çok düşük dedi, 1 hafta geciktim, diper hamileliklerimde oğullarımda kese vardı bir hafta gecikmelerimde ama bunda kese felan yoktu beta kan test sonucu düşük fakat çift çizgi, böyle durum yaşayan var mı