Merhaba anneler. Bebeğimin özellikle sabaha karşı oluşan burun tıkanıklığı sebebiyle uyandığı için sizlerin de önerisiyle nebulizatör aldım taşınabilir Nexus marka. Sizler tam olarak nasıl kullanıyorsunuz? İçine koyduğum serum fizyolojik bitene kadar burnuna tutuyorum, hemen öksürüyor sanırım balgam sökülüyor. Fakat bundan sonra aspiratörle çekiyor musunuz? Yoksa hergün sadece bu işlemi yapıp rahatlatıyor ve başka bir işlem yapmıyor musunuz? Bunu kullanırken aynı zamanda burnuna da serum fizyolojik sıkma işini yine de yapıyor musunuz? Ne zaman rahatlatır bebeğimi?