CanMomy Selam anneler hazırladığınız mama kaldığında napıyorsunuz tekrar ısıtıp veriliyor mu bilmiyorum o yüzden ben döküyorum 🤦 Isıtıp veriliyorsa vereyim yada üzerine tekrar mama yapabilir miyim acaba 🤷
Kleopatraaaa___ CanMomy Aptamil kullanıyorum günde 2 kez canım kalmıyor hiç ama bir kez emzirmeden önce yapmıştım emdi doydu mama kaldı.. Aptamilin sayfasına baktım 1 saat dışarda kalabilir, 24 saat buzdolabında kalabilir yazıyordu..
hlmeoztrk CanMomy bekletilince geri tekrar verilmez diye biliyorum bende hiç vermiyorum içeçeği kadar yapıyorum kalmıyor
Pastaneusuluislakkek CanMomy üstüne mama olmuyor da 24 saat buzdolabında saklayıp benmari usulü ısıtıp verebilirsiniz demişti bana eczacı
CanMomy momyy_ aynen yeni başladık mamaya kalanını hep döküyorum bişey olur falan diye o yüzden sormak istmedim😊
Fasulye12 CanMomy zaten tuhaf bir kokusu var bekledikçe iyice kötü kokuyor. Bende döküyordum genelde, içime sinmiyordu beklemiş mama vermek 😇
Ecemilay CanMomy valla benim çok kalmıyor hep aynı ölçüde yiyor ama kalırsa da döküyorum uzun süre bekletilen mama çok iyi değil dedi çevremdekilet o yüzden vermiyorum
Bzy12 CanMomy ne kadar içiyorsa bebeğiniz ona göre yapın eğer yine de kalırsa en fazla 1 saat olur yoksa dökün zaten koku oluyor icirmeyin kesinlikle
CanMomy @“hlmeoztrk”#p22863161biz daha yeni başladık mamaya 3bucuk aylık o yüzden belli olmuyor ne kadar tüketeceği 😊😌