Gunes05 sizi korkutmak gibi olmasın ama benim oğlumda sürekli sola yatardı bende diğer arkadaşlar gibi düşündüm öyle rahat ediyor düzelir diye diye ta 3. Ayda oğlumun tortikolis(egri boyun) olduğunu öğrendim. seslenirken sol tarafa çok rahat bakarken sağ tarafa kafasını ceviremediğini farkettim. bir fizyoterapiste götürdüm muayene ettti ve ultrason çektik sonra sol scm kasının sağa göre 0.7 mm kalın olduğunu farkettik. Çok büyük bir fark değil ama yamukluk yapar dedi ve 10 gün fizik tedavi verdiler. Ama biz sadece bir hafta gördük ve aradaki farkı düzelttik. Ama evde onu yormadan devam ettim tedavilere. Şimdi çok şükür bir sıkıntımız yok:) sen öncelikle her iki tarafını boynunu muayene et ellerinde herhangi bir şişlik veya farklılık var mı diye. Çünkü tortikolis genelde boyunda şişlik olarak gösterir kendini bizimki biraz farklıydı. Doktorada muayene ettir ama için rahat etmezse bir ultrason çektirirsin. Dediğim gibi korkmanı istemem sadece tedbiri elden bırakmazsan iyi olur. Hiç aklıma gelmeyen şey başıma geldi. Umarım bebişinde bir sıkıntı yoktur🙏