Güzel anneler merhaba 🙋🏻♀️
Oğlum 14 aylık olacak. Dün sabah hafif öksürükle uyandı 2 3 saat sonra ateşi yükseldi. Akşam 7 ye kadar ne yaptıysam bir türlü düşüremedim ateşini. 37.6 - 38.6 arası seyretti. En son eşim gelince doktora götürdük boğaz enfeksiyonu teşhisi koydu. Öyle çok salya sümük değil, öksürüğü de ara ara gelip gidiyor. Ateşi doktordan çıkınca düştü, şimdi yine 39.5. Doktor dolven le devam edicez dedi ama benim caaağnım oğlum dolveni ne olursa olsun kusuyor 😔 (şırınga-kaşık denendi) Sizlerin önerebileceği bir yöntem var mı 🤷🏻♀️
Calpol verdim az önce dolven i içmediği için ama o da inatçı ateşine etki etmiyor 🤦🏻♀️
Varsa başka herhangi bir önerinize de açığım, çay çorba da olur. Teşekkürler şimdiden 🙏🏻🌸