cutebabymom 36+1 dogum yaptim. Bebegin gelişimi iyiydi ve kucağımda oturtuyordum, ki 5.ayinda ek gıda tadimlara basladik, mama sandalyesinde rahatça oturuyordu. Destekli hic bir zaman oturmak istemedi, ve kendini yerlere atardı oturmamak için. Yaklasik 6.ay ortasi, sonuna dogru desteksiz kendiliğinden oturdu.