Ecee_0661 muayenesini her detayına kadar yapar senin bir şey söylemene gerek kalmaz evet biraz ciddi biri ama istediğin kadar soru sor asla cevapsız bırakmaz ben doğduğundan beri kendine götürüyorum kızımı çok memnunum kendisinden tavsiye ettiğim herkes memnun kaldı bir kere kontrole gitmeni tavsiye ederim daha iyi karar verirsin