Bebeğim bu gece uzun kolluyla yatırdım oda sıcaklığı 26 derece. Kafa kısmı soğuk soğuk terledi kulaktan ve koltuk altından ölçtüm ikisi de 35 derece dedi. Kucağıma alıp sarıp sarmaladığımda kafası yine terledi vücudu baya ısındı. Ne yapmam lazım nasıl giydirmem şazım? Terletmeden vücut ısısısını nasıl 36lara çıkarabilirim???