Hayırlı geceler canlar🙋🏻♀️. Oğlum Allah’ın izniyle 9 Kasım da 1 yaşına gircek. Doğum gününde hediyelik olarak ne dağıtabilirim sizce? 🤔
Doğduğunda kolanya ve buz dolabı süsü dağıtmıştım, şimdi magnet açacak düşünüyorum en azından işine yarar insanların kullanabilirler diye düşündüm. Sizce başka ne olabilir hediyelik? Fikirlerinizi önerilerinizi bekliyorum😇. Şimdiden teşekkür ederim.