Cerennnnn merhabaaa oğlumuz 17günlükken özelde yaptırdık biz de, sadece o gün ağrısı oluyor çığlık çığlığa ağlayabiliyor, 2. Gün daha rahat geçiyor merak etmeyin, 48 saat için 4 saatte 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz,
Ben fitil kullanmıştım, hem daha hızlı hem daha etkili, çok güzel uyutuyor bir de,
Nacizane tavsiyem de altını sık açın, her açtığınızda merhem sürerseniz sargı bezinin üstünden bile iyileşmesini hızlandırıyor,
Bir de ilk gece yarım kundak yapmıştım ben, ayakları hareket ettikçe ağlıyordu çünkü🤭
Hem rahat uyudu hem ağrısı fitil dolayısıyla hafifledi muhtemel, sık sık emzirdim bir de,
Sağlıklı günler dilerim