AgentMom yaa herşeyin hayırlısı ama çok erken bu yanım olsa iyi olur ikiz gibi büyürler diyor ama bir yanım da deli gibi korkuyor. Hem sezaryen yaram tam iyileşmedi hem çocuğum çok küçük 2. Bir sorumluluk ağır olur hem emziriyorm ve çocuğumu uzun bir süre emzirmek istiyorum, hamileyken çocuğuma yeteri kadar bakamam diye korkuyorum ne bileyim bu ihtimal daha ağır basıyor. Ama nasipten öte yol yok olacağı varsa olur sadece bu ihtimal beni gerdi biraz