Palestinianbride benımde 1 yaşında olucak en sevdiğim tulum oda rahat edıyo beli sırtı acılmıyo patiklidr patiksizde alıcam bu yıl inşallah Allah nasip ederse.. patikli alırsam yıne üstüne kaydırmaz patik giydiricegim .. lcw de bedenler var güzel tulumlar oluyo ordada ben genelde ordan alıyorum.. sobee den iki kez aldım cıtcıtlar kopmuş cocugun göbegine girmişti iğne gbi bi daha asla almam ordan