gul_aysima Doktorumuz Kadın Doğum Doktoru Doçent Dr.Neval Yaman Memorial hastanesinde muayene oldum Sendika indirimi ile birlikte 550 TL ödedik (iki ay önce ) şu anda kendi kliniği var güncel fiyatı nedir henüz gitmedim.
Elifdgrc gul_aysima özel klinikte sendika indiriminin olduğunu düşünmüyorum,ablam muayeneye gitmişti özel sigortalı o da ama dediğim gibi kliniklerde geçerli olmuyor maalesef
gul_aysima Elifdgrc herşey çok artmış malesef ya 🥺 ama Neval hocanın da halı başka sağolsun gerçekten ilgili samimi biri 👍
gul_aysima gul_aysima bende yeni geldim Diyarbakıra araştırarak internetten o şekilde gittim direk doğum için ama çok memnun kaldım
Elifdgrc gul_aysima bende çok memnun kaldım,çok kibar ve gerçekten halden anlayan bir doktor 9 ay beraberdik hatta doğumdan sonra da çok ilgilendi ne sorarsam sorayım cevap verir 🌺