Mdhaaa
Merhaba hanımlar. 4 aylık kızım var. 1 haftadır sulu yeşil kaka yapıyor. Doğduğundan beri çok fazla kaka yapan bir bebek. Şuanda günde 3 defa yapıyor. Bazende 2. Sorum şu ki sulu ve yeşil yapması normal mi. Emziriyorum. Ben üşütmedim. Kızımdada kaka yeşilliğinden başka sıkıntı yok. Emmesi güzel. Ateşi yok.