Yarenns Oğlum 6 aylik hasta oldu bronsit başlangıcı dedi doktor hava veriyoruz teyzemden rossmax marka kullanmaya basladik fakat cok ses cikariyor onerdiginiz memnun kaldiginiz varsa kullanan onerebilir misiniz satin almak istiyorum
Hkshkshsk Yarenns bende yengemden aldım hava makinasını dediğiniz gibi çok ses yapıyor mecbur kullanıyorum bizde de bronşit baslangici dedi çok şükür düzeldi biraz sizede çok geçmiş olsun
Sherlock1180 Kesinli Yarenns kesinlikle nimo marka almalisin canım hem sessiz hem minimal çocuk oyuncak sanip kendi çekiyor havayı benim kızım şahsen böyle
Yarenns Hkshkshsk cok tesekkur ederim baska bir doktor yanlis ilac vermis kendi doktorumuz fark etti 1 gundur havayi kullanıyoruz rahatladi resmen bebegim 😢
Tortilla_ Arkadaşımın SİNBO hava nemlendiricisi vardı memnundu . Bende kullandım baya iş görür. Bende aldım ama Marka hatırlamıyorum. Benimki de iyi. Ses yok denecek kadar az. Hiç rahatsız etmiyor
Yarenns Tortilla_ cok tesekkur ederim hava nemlendiricimiz var silvercrest marka ondan memnunum fakat doktor hava makinesi dedi ondan almak istiyorum