Poyrazzz34 Hanımlar merhaba oğlumu sünnet ettirmeyi düşünüyorum fakat iki gün sonra aşı olucak verem aşısı ve iki aşı daha zaten kolik bir Bebek aşılar zor mu geçiyor yardımci olur belli saatlerde sürekli ağlıyor sizce aşıdan sonra mi yaptırmaliyim
Alparslan616161 Poyrazzz34 bnm De oğlumu 40 çıkmadan yaptırmak istemiştim ama kolik sorunumz çıkmıştı doktor gaz kolik sorunları bitene kadar sünneti erteleyin demişti bebek iki sancıyı kaldıramaz demişti çok zorlu olur demişti bence biraz erteleyn