Denizfdn 333 2 aylıkken çıkardı kızım korkmayın duş aldirmayin losyonunu düzenli kullanın kasimasina izin vermeyin
Caglarass 333 Yeğenimde olmuştu aşıdan önce. Aşısız olunca biraz daha ağır geçirmişti tabi ablasına göre 🙈 Pek bilgim olan bi konu değil ama içiniz rahatlasin diye yazmak istedim 😊
333 Denizfdn Denizfdn bize doktor şurup verdi 4 tane losyon vermedi. Baya sırtı yüzü bacak arası hep kırmızı kırmızı sizinde yoğun muydu ve ne kadar sürede geçti
Denizfdn 333 9 gün sürdü sadece losyon kullandım hiç duş aldırmadım çok fazla yoğundu hatta hiç geçmicek gibi sulu suluydu