Deross aa ben 90 a bile çıkarmayı düşündüm çünkü bazen yetmediğini bşle düşünüyorum aptamile gelince doktorum devam edebilirsin dedi aslında ama araştırmak lazım tabi aslında bende her ay farklı mama yedirmek istiyorum farklı mamalardan da farklı vitamin alabilir belki diye evet emzirme konusuna gelince de sütüm yetersiz geliyor öaalesef bebeğime