pembehanm çok haklısın. İnsanı çileden çıkaran yorumlar yapıyo bazıları. Benim bebişe yüzden bakınca tombul yanakları gıdısı falan. Ama işte bedeni ne şişman nede zayıf normal yani. Ama cahil dediğimiz kesim biraz zayıf sanki, fazla emzirmiyomusun , ayda 1 kg alması lazım almıyorsa zayıf bilmem ne