Bukoo canım. Bende okuyorum dua acıyorum dinletiyorum uyurken ama işte hep ağlardı
Şimdi hocaya götürdük korkutmuşlar dedi burda soylenır mı bilmıyorum öylemidir değilmidir de bilmıyorum amabenım kızım şubatta 3 yaşına girecek toplasam 10 gün ağlamadan uyumuştur belki..
ama duadan sonra hocadan sonra şimdi Maşallah i var